Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Targi January Furniture Show 2016

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Barłomiej Druziński | 2016-02-01 15:43:57
january furniture show

W dniach 24-27 stycznia br. odbyła się w Birmingham jedna z największych imprez wystawienniczych przemysłu meblarskiego w Wielkiej Brytanii The January Furniture Show 2016

W dniach 24-27 stycznia br. odbyła się w Birmingham jedna z największych imprez wystawienniczych przemysłu meblarskiego w Wielkiej Brytanii The January Furniture Show 2016. Na targach miał swoje stoisko informacyjne Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Londynie. Ponadto z własnymi stoiskami obecne były polskie firmy oferujące meble m.in kuchenne, łazienkowe, biurowe oraz akcesoria meblowe (Paged, Bimak, Meblosiek, Wintech, Forte). Tegoroczna edycja targów zgromadziała ponad 400 wystawców, którzy prezentowali artykuły wyposażenia wnętrz. Podczas imprezy można było zobaczyć szeroki zakres produktów m.in. meble, elementy dekoracyjne i oświetlenie, od designerskich, wysokiej jakości jednostkowych projektów po produkowane na skalę masową, od tradycyjnych po nowoczesne i awangardowe. Targi były doskonałą okazją do zapoznania się z obowiązującymi w dziedzinie wyposażenia wnętrz trendami i do promowania polskich produktów. Targi odniosły duży sukces. Wydział odnotował duże zainteresowanie Polską w sensie lokalizacji do produkcji poddostawczej, mebli oraz bezpośredniego kupna mebli polskich pod marką własną.Targi wykazały duży potencjał polskiego sektora meblarskiego. Obecność na targach The January Furniture Show 2016 polskich firm z sektora meblarskiego potwierdziła doskonałą jakość polskich produktów. Ponadto prowadzone działania promocyjne, m.in. poprzez obecność przedstawicieli WPHI w Londynie, zwiększają rozpoznawalność polskich mebli na rynku brytyjskim. Jest to kontynuacja przyjętej przez Wydział strategii promocji jednego z najważniejszych dla polskiej gospodarki sektora eksportowego.