Niniejszy przewodnik został stworzony z myślą o wszystkich przedsiębiorcach, którzy poprzez swoją działalność związani są zarówno z Polską jak i z Wielką Brytanią.
Ochrona zdrowia i bezpieczeństwo w pracy jest jednym z fundamentalnych elementów prowadzenia działalności gospodarczej. Stanowi nie tylko wymóg prawny czy etyczny, ale przy stałym wzroście świadomości i oczekiwań konsumentów – jeden z aspektów konkurencyjności biznesu.
Systemy prawne regulujące kwestie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w pracy różnią się znacznie w obu krajach, co może prowadzić do nieporozumień i błędnych decyzji biznesowych. Naszym zamysłem jest przedstawić polskim przedsiębiorcom – w przystępnej formie – brytyjskie wymogi Health&Safety, a Brytyjczykom zarys regulacji dotyczących ochrony pracy w Polsce.
Oddajemy więc w Państwa ręce pierwszy polsko-brytyjski przewodnik o wymogach bezpieczeństwa i zdrowia w pracy – z nadzieją, że przybliży on zagadnienia prawne związane z odpowiedzialnością przedsiębiorców oraz pomoże polskim przedsiębiorcom budować biznes cieszący się dobrą opinią, biznes prowadzony odpowiedzialnie, wyróżniający się kulturą pracy i dobrymi praktykami… biznes godny polecenia!
Pliki do pobrania
Wymogi dotyczące warunków pracy w Wielkiej Brytanii pdf | 680.91 KB |
Pobierz |