.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Różnice kulturowe

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Dorota Kazimierczak | 2015-06-17 09:40:40
wielka brytania, londyn, ludność

Brytyjskie firmy są konkretne i nastawione na osiągnięcie założonego rezultatu. Oczekują na jasne odpowiedzi na zgłaszane propozycję bez zbędnej zwłoki, do 2-3 dni.

W kontaktach z przedsiębiorcami z Wielkiej Brytanii należy zachować pewną dozę powściągliwości w zachowaniu i reakcja na przedstawione propozycje. Ważna jest ich przestrzeń osobista, której naruszenie jest niemile widziane.

 

 

Brytyjczycy wysoko cenią dane przez siebie słowo i tego samego oczekują od zagranicznego partnera, dlatego ustne ustalenia traktowane są jako wiążące, tym niemniej celowe jest potwierdzenie przeprowadzonych ustaleń w dalszej korespondencji.

Rozwijając biznes w Wielkiej Brytanii trzeba pamiętać o networkingu. Polega on na szukaniu i przede wszystkim, utrzymywaniu kontaktów z ludźmi – głównie przedsiębiorcami lub osobami z podobnej branży, których poznać można na różnego rodzaju imprezach takich jak szkolenia, konferencje, prezentacjach oraz targach.